خرید گاز آرگون

سپهر گاز کاویان تولید کننده انواع گاز های خالص و ترکیبی .شما میتوانید برای اطلاع از قیمت و خرید گاز آرگون با شماره های 02146835980-02146837072تماس حاصل فرمایید.

خرید گاز آرگون-سپهر گاز کاویان

گاز آرگون چیست؟

گاز آرگون یکی از گازهای نجیب است که در هواکره زمین به میزان 1% یافت می‌شود. این گاز بی‌رنگ، بی‌بو و بی‌مزه است و غیرقابل اشتعال و غیرسمی است. گاز آرگون دارای کاربردهای گسترده‌ای در صنایع مختلف است، از جمله:

جوشکاری و برش

تولید شیشه

تولید فولاد

تولید نیمه‌رساناها

تولید پلاستیک

تولید دارو

تولید مواد غذایی

تولید محصولات آرایشی و بهداشتی

برای خرید آن، می‌توان از دو روش استفاده کرد:

حجم های موجود سیلندر آرگون

حجم سیلندرهای آرگون در بازار بسیار متنوع است و از لیترهای کوچک تا متر مکعب های بزرگ را شامل می شود.
آرگون در سیلندر های 5 ، 10 ، 20 ، 40 و 50 لیتری موجود میباشد.

شارژ کپسول

شارژ کپسول گاز آرگون یک فرآیند نسبتاً ساده است که توسط شرکت‌های معتبر شارژ گاز انجام می‌شود. برای شارژ کپسول گاز آرگون، مراحل زیر انجام می‌شود:

ابتدا، سیلندر گاز توسط شرکت شارژ گاز بررسی می‌شود تا از سلامت و ایمنی آن اطمینان حاصل شود.

سپس، توسط دستگاه شارژ گاز، با گاز AR خالص شارژ می‌شود.

در نهایت، کپسول گاز با سیلندر مخصوص، مهر و موم می‌شود.

مدت زمان شارژ این سیلندرها به ظرفیت کپسول و حجم گاز آرگون مورد نیاز بستگی دارد. به‌طور کلی، شارژ آن در چند دقیقه انجام می‌شود.

خرید گاز آرگون 10 لیتری

همواره مخازن با حجم پایین از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. دلیل استفاده از سیلندر 10 لیتری چینی در چند شرایط است که اینگونه اشاره میشود.

جوشکاری عالی در تولید

حجم پایین و سبک

جابجایی آسان

دارای کلاهک محافظ شیر

گفتنی است که سپهر گاز کاویان در این راستا گام های موثری برداشته است.

یکی از راه های خرید و رضایت مشتریان ، انتقال کالا از تولید کننده به مصرف کننده خواهد بود. در هر زمینه ای این شرایط کم و بیش بوجود آمده است. مجموعه سپهر گاز کاویان در زمینه فروش کپسول و متعلقات در راس قرار دارد.خرید گاز آرگون از سپهر گاز کاویان.

قیمت کپسول آرگون 50 و40 لیتری

خرید گاز آرگون 40 لیتری ابعادی متوسط دارد و به همین علت یکی از رایج ترین کپسول های گازی محسوب می شود. آرگون نیز همانند سایر گازها، بسته به درخواست مشتری می تواند به صورت سیلندر آماده و یا شارژ کپسول های قبلی ارائه شود.

کپسول آرگون 50 لیتری ابعادی بزرگ تر از 40لیتری دارد و یکی از رایج ترین کپسول های گازی محسوب می شود.

عوامل موثر در قیمت خرید گاز آرگون

قیمت آن به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

خلوص گاز به درصد گازهای دیگر موجود در آن اشاره دارد. گاز آرگون خالص، حاوی 99.9999% آرگون است. خلوص آن بر کاربرد آن تأثیر می‌گذارد. به‌عنوان مثال، گاز AR با خلوص بالا برای کاربردهای حساس، مانند جوشکاری و تولید نیمه‌رساناها، مورد نیاز است.جهت خرید گاز آرگون با سپهر گاز کاویان تماس بگیرید.

فروش تجهیزات سیلندر گاز آرگون

سیلندرهای آرگون: سیلندرهای متان در حجم های مختلف از5 لیتر تا 50 لیتر موجود هستند. آنها از جنس های مختلفی مانند فولاد( کربن استیل)، آلومینیوم و کامپوزیت ساخته می شوند.
شیرهای سیلندر: شیرهای سیلندر برای باز و بسته کردن جریان گاز آرگون از سیلندر استفاده می شوند. آنها در انواع مختلفی از جمله شیرهای دستی، شیرهای پنوماتیکی و شیرهای برقی موجود هستند.


رگولاتورهای فشار: رگولاتورهای فشار برای تنظیم فشار گازآرگون خروجی از سیلندر استفاده می شوند. آنها در انواع مختلفی از جمله رگولاتورهای تک مرحله ای، رگولاتورهای دو مرحله ای و رگولاتورهای دیافراگمی موجود هستند.
کلاهک سیلندر: کلاهک سیلندر آرگون درپوش یا محافظی است که بر روی شیر سیلندر آرگون قرار می گیرد. این کلاهک ها از جنس های مختلفی مانند پلاستیک، فلز و کامپوزیت ساخته می شوند.

انواع خلوص

گرید صنعتی: این گاز دارای خلوص 99.99% است و برای کاربردهای عمومی، مانند جوشکاری و برش، استفاده می‌شود.

گرید آزمایشگاهی: این گاز دارای خلوص 99.999% یا بالاتر است و برای کاربردهای حساس، مانند تولید نیمه‌رساناها، استفاده می‌شود.

گاز آرگون مایع: این گاز دارای خلوص 99.9999% یا بالاتر است و برای کاربردهای بسیار حساس، مانند تولید لیزرها، استفاده می‌شود.


ظرفیت کپسول گاز

شرکت تولیدکننده یا عرضه‌کننده

نکات ایمنی در هنگام کار با گاز

این گاز بی‌خطر است، اما در صورت استفاده نادرست می‌تواند خطرساز باشد. بنابراین، هنگام کار با آن، باید نکات ایمنی زیر را رعایت کرد:

از تجهیزات ایمنی مناسب، مانند عینک ایمنی، ماسک تنفسی و دستکش استفاده کنید.

کپسول گاز Argon را در محلی خنک و دور از دسترس کودکان قرار دهید.

از قرار دادن سیلندر در معرض نور خورشید یا گرمای شدید خودداری کنید.

در صورت نشتی ، محل را تخلیه کنید و با شرکت عرضه‌کننده تماس بگیرید.

با رعایت نکات ایمنی، می‌توانید از آن به‌طور ایمن و مطمئن استفاده کنید.

تولیدکنندگان

امروزه مجموعه های متعددی نسبت به تولید و توزیع انواع گازها اقدام می کنند. در این میان، برای انتخاب بهترین تولیدکنندگان گاز باید تجربه و سابقه فعالیت هر یک از این شرکت ها را به طور دقیق بررسی کنید تا از کیفیت محصول نهایی اطمینان یابید.

سپهر گاز کاویان با بیش از 15 سال سابقه فعالیت کارشناسان خود در زمینه گازهای تحت فشار، دارنده گواهینامه IMS، آزمایشگاه مرجع آزمون و آزمایشگاه کالیبراسیون مفتخر است با بهره‌گیری از سیستم نوین مدیریتی و تجارب متخصصین در زمینه تولید گازهای خالص, مخلوط‌های گازی(ترکیبات گازی یا گازهای ترکیبی میکس), گازهای کالیبراسیون و گازهای آزمایشگاهی با خلوص بالا نیازهای صاحبان مشاغل را تأمین نماید.

شرکت سپهر گاز کاویان با توجه به توانمندی‌های خود در زمینه تولید گاز طبیعی، در جهت تأمین نیازهای داخلی ، نقش مهمی را در صنعت انرژی ایران ایفا می‌کند. این شرکت با رعایت استانداردهای iso17025 و اصول محیط زیستی، به تولید گاز طبیعی با کیفیت و مطابق با نیازهای بازارمی‌پردازد.جهت خرید گاز آرگون با سپهر گاز کاویان تماس بگیرید.

نحوه خرید گاز آرگون و دریافت بار

در اینجا به طور کلی مراحل خرید آرگون و دریافت بار را شرح می دهیم:

برای خرید گازآرگون شما میتوانید بعد از انتخاب نوع گرید آرگون و حجم مورد نیاز خود از طریق شماره های 02146835980 – 09128699025 با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید . در صورت تایید کالا موارد درخواستی شما در کمترین زمان ممکن به شما مشتریان عزیز تحویل داده میشود.
برای دریافت بار میتوانید بعد از هماهنگی با باربری های معتبر سفارش خود را درب کارخانه سپهر گاز کاویان تحویل بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *