تامین گاز مونوکسید کربن-سپهر گاز کاویان

سپهر گاز کاویان تولید کننده و تامین کننده گازهای خالص وترکیبی دارای گواهینامه ISO17025 و آزمایشگاه مرجع اداره استاندارد ایران می باشد.جهت خرید گازهای خالص و ترکیبی تماس بگیرید.02146835980 – 09128699025

گاز مونوکسید کربن چیست

تامین گاز مونوکسید کربن در سپهر گاز کاویان. همانطور که میدانید گاز مونوکسید کربن یا CO یک گاز بی رنگ، بی بو و بی مزه است که می تواند در اثر سوختن ناقص سوخت های حاوی کربن ایجاد شود. این گاز بسیار سمی است .جهت تامین گاز مونوکسید کربن با سپهر گاز کاویان تماس بگیرید.

تامین گاز مونوکسید کربن-سپهر گاز کاویان

دسته بندی محصولات موجود براساس درصد خلوص

گازنماد شیمیاییدرصد خلوصحجم سیلندر به لیترفشار کاری (بار)
کربن مونوکسیدCO99.5 Mol%5 lit60-70 Bar
کربن مونوکسیدCO99.5 Mol%10 lit60-70 Bar
کربن مونوکسیدCO99.5 Mol%50 lit130-140 Bar

حجم های موجود سیلندر مونوکسید کربن

حجم سیلندرهای کربن مونوکسید در بازار  بسیار متنوع است و از لیترهای کوچک تا متر مکعب های بزرگ  را شامل می شود.

کربن مونوکسید در سیلندر های 5 ، 10 و 50 لیتری موجود میباشد.جهت تامین گاز مونوکسید کربن با سپهر گاز کاویان تماس بگیرید.

رگلاتور گاز مونوکسید کربن چیست

رگولاتورها برای تنظیم فشار گاز خروجی در مخازن یا خطوط گاز رسانی استفاده می‌شوند. این وسایل از اهمیت بالایی برخوردارند زیرا فشار بالای گازها می‌تواند خطرات جدی ایجاد کند. انواع مختلف رگولاتورها، بر اساس یک اصل کار مشترک عمل می‌کنند که این اصل شامل کاهش فشار گاز به سطح مطلوب مصرف‌کننده است.

رگلاتور تک مرحله ای

رگولاتورهای تک مرحله‌ای گاز دارای ویژگی‌های زیر هستند:

  1. سادگی ساختار و عملکرد: این رگولاتورها به دلیل داشتن ساختار ساده، استفاده آسان‌تری دارند.
  2. قیمت مناسب‌تر: در مقایسه با سایر انواع رگولاتورها، رگولاتورهای تک مرحله‌ای قیمت مناسب‌تری دارند.
  3. کاربرد گسترده: به دلیل ویژگی‌های ذکر شده، رگولاتورهای تک مرحله‌ای بسیار رایج و محبوب هستند و در موارد متعددی استفاده می‌شوند.
  4. محدودیت در تنظیم دقیق: یکی از محدودیت‌های این رگولاتورها، عدم امکان تنظیم دقیق فشار خروجی است. در مواردی که نیاز به تنظیم دقیق فشار باشد، از سایر انواع رگولاتورها استفاده می‌شود.

بنابراین، رگولاتورهای تک مرحله‌ای به دلیل سادگی، قیمت مناسب و کاربرد گسترده، انتخاب مناسبی برای بسیاری از موارد هستند، اما در صورت نیاز به تنظیم دقیق فشار، گزینه‌های دیگری نیز وجود دارند.

جهت تامین گاز مونوکسید کربن با سپهر گاز کاویان تماس بگیرید.

رگلاتور دو مرحله ای

  1. دقت و ثبات فشار خروجی بالا: این نوع رگولاتورها دارای دو مرحله تنظیم فشار هستند که باعث دقت و ثبات بیشتری در فشار خروجی می‌شوند نسبت به رگولاتورهای تک مرحله‌ای.
  2. کاهش نوسانات فشار: رگولاتورهای دو مرحله‌ای به طور موثرتری نوسانات فشار را کنترل می‌کنند نسبت به رگولاتورهای تک مرحله‌ای.
  3. ایمنی بیشتر: این نوع رگولاتورها از اهمیت بالایی برای ایمنی در محیط‌های صنعتی برخوردارند، زیرا در صورت کاهش فشار داخل مخزن، فشار خروجی تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد که این امر در صنایع مختلف بسیار حیاتی است.

بنابراین، رگولاتورهای دو مرحله‌ای گاز با دقت بالا، کنترل نوسانات فشار و ایمنی بیشتر، برای کاربردهایی که نیاز به دقت بالا در تنظیم فشار دارند، انتخاب مناسبی هستند.

منابع تولید

منابع تولید مونوکسید کربن عبارتند از:

وسایل گازسوز خانگی مانند بخاری، آبگرمکن، اجاق گاز، و شومینه

وسایل نقلیه موتوری

کوره های صنعتی

سیگار کشیدن

راه های جلوگیری از مسمومیت

نصب دودکش های مناسب برای وسایل گازسوز خانگی

سرویس و نگهداری منظم وسایل گازسوز خانگی

تهویه مناسب اتاق هایی که در آن وسایل گازسوز خانگی استفاده می شوند

استفاده از سنسور CO در خانه

اگر علائم مسمومیت با این گاز را در خود یا دیگران مشاهده کردید، فوراً به دنبال کمک پزشکی باشید.

خطرات گاز مونوکسید کربن عبارتند از:

مسمومیت با این گاز میتواند منجربه:

  1. مرگ
  2. آسیب دائمی به مغز و سایر اندام ها
  3. اختلالات عصبی و روانی
  4. سقط جنین یا نقایص مادرزادی

در اینجا برخی از علائم مسمومیت با مونوکسید کربن آورده شده است

سردرد

سرگیجه

تهوع

ضعف

خستگی

حالت تهوع

گیجی

تاری دید

تپش قلب

خواب آلودگی

تشنج

بیهوشی

اگر هر یک از این علائم را در خود یا دیگران مشاهده کردید، فوراً خانه را ترک کنید و در هوای تازه قرار بگیرید. اگر علائم برطرف نشدند، فوراً به دنبال کمک پزشکی باشید.تامین گاز مونوکسید کربن در سپهر گاز کاویان.

تامین گاز مونوکسید کربن 50 لیتری

کپسول سیلندر 50 لیتری مونواکسید کربن جهت استفاده در صنایع گازی می‌باشد که بر اثر ناقص سوختن کربن حاصل می‌شود. این گاز بسیار سمی است اما رنگ و بوی خاصی ندارد. به همین دلیل کربن مونوکسید قاتل نامریی شناخته شده است. میل ترکیبی کربن مونوکسید باهموگلوبین خون حدود ۳۰۰ برابر بیشتر از میل ترکیب گاز اکسیژن میباشد. در خون انسان حدود ۵ درصد کربن مونوکسید وجود دارد اما اگر این مقدار به ۲۰ درصد برسد سبب مرگ می‌شود.

تهیه سنسور تشخص گاز

سنسور گاز مونوکسید کربن که با نام های هشداردهنده یا آشکارساز مونوکسید کربن نیز شناخته میشود، یک وسیله ایمنی است که می تواند صاحبان خانه را از نشت گاز CO آگاه کند و به آنها کمک کند تا از یک موقعیت بالقوه تهدید کننده زندگی مانند مسمومیت با مونوکسید کربن فرار کنند.تامین گاز مونوکسید کربن در سپهر گاز کاویان.

قیمت سنسور

سنسور گاز مونوکسید کربن که با نام های هشداردهنده یا آشکارساز CO نیز شناخته میشود، یک وسیله ایمنی است که می تواند صاحبان خانه را از نشت گاز CO آگاه کند و به آنها کمک کند تا از یک موقعیت بالقوه تهدید کننده زندگی مانند مسمومیت با CO فرار کنند.تامین گاز مونوکسید کربن در سپهر گاز کاویان.

پپیشنهاد به مطالعه بیشتر | گاز کربن دی اکسید چیست؟

قیمت دتکتور

دتکتور یا هشدار دهنده گاز مونوکسید کربن وسیله‌ای است که در صورت نشت و یا انتشار گاز مونوکسید کربن در فضا و محیط زندگی شما به‌ سرعت این گاز را شناسایی کرده و قبل از اینکه حجم گاز منتشرشده در فضا به حدی برسد که برای شما خطری ایجاد کند، حضور این گاز را به‌ وسیله‌ی آژیری که روی آن تعبیه‌شده است به شما اطلاع می‌دهد. قیمت گاز کربن مونوکسید با توجه به عوامل مختلفی مانند حجم گاز، فشار گاز، خلوص گاز و شرکت عرضه کننده متفاوت است.تامین گاز مونوکسید کربن در سپهر گاز کاویان.

در اینجا برخی از عواملی که بر قیمت آن تأثیر می گذارد آورده شده است:

حجم گاز: با افزایش حجم گاز افزایش می یابد.

فشار گاز: با افزایش فشار گاز افزایش می یابد.

خلوص گاز: با افزایش خلوص گاز افزایش می یابد.

نحوه خرید مونوکسید کربن و دریافت بار

در اینجا به طور کلی مراحل خرید کربن مونوکسید و دریافت بار را شرح می دهیم:

برای خرید گازکربن مونوکسید شما میتوانید بعد از انتخاب نوع گرید مونوکسید کربن و حجم مورد نیاز خود از طریق شماره های 02146835980 – 09128699025 با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید . در صورت تایید کالا موارد درخواستی شما در کمترین زمان ممکن به شما مشتریان عزیز تحویل داده میشود.

برای دریافت بار میتوانید بعد از هماهنگی با باربری های معتبر سفارش خود را درب کارخانه سپهر گاز کاویان تحویل بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *